Jedna stvar koju morate promijeniti na webu ako želite više kupaca!

Svaki vlasnik web stranice koji se bavi online poslovanjem zna koliko je važno privući kupce i zadržati ih. U moru informacija, proizvoda i usluga koje se nude, kako se istaknuti? Jednostavan, ali često zanemaren aspekt koji može značajno povećati vašu prodaju je poboljšanje korisničkog iskustva na vašoj web stranici. Ovo nije samo estetika ili fino podešavanje dizajna, već ključno pitanje kako se vaši potencijalni kupci osjećaju kada posjete vašu platformu.

Razumijevanje korisničkog iskustva

U osnovi, korisničko iskustvo odnosi se na svakodnevnu interakciju koju kupci imaju s vašom web stranicom. Mnogi se vlasnici web stranica fokusiraju isključivo na proizvode ili usluge, zaboravljajući kako je važno olakšati put korisnicima. Izvrsno korisničko iskustvo može značiti razliku između onih koji će napustiti vašu stranicu u prvih nekoliko sekundi i onih koji će provesti mnogo više vremena pregledavajući vaše proizvode.

Što se zapravo događa kada je korisničko iskustvo loše? Primjerice, ako netko dođe na vašu stranicu i suoči se s sporim učitavanjem ili komplikovanim navigacijskim izbornikom, vjerojatno će napustiti vašu stranicu bez da je pogledao vaše proizvode. Istraživanja pokazuju da gotovo 47% korisnika očekuje da se stranica učita u dvije sekunde ili brže. Ako je učitavanje sporije, vaša prilika za prodaju može se dramatično smanjiti.

Brzina učitavanja stranice

Jedna od ključnih odrednica korisničkog iskustva je brzina učitavanja vaše stranice. Zamislite situaciju: pretražujete nove tenisice online, naiđete na atraktivnu stranicu, ali, oh ne, učitavanje traje vječnost! Prvo što vam padne na pamet jest napustiti je i potražiti drugu.

Kako to popraviti? Postoji nekoliko načina za optimizaciju brzine učitavanja. Prvo, provjerite veličinu slika na svojoj stranici. Ako koristite slike visoke razlučivosti, one mogu značajno usporiti učitavanje. Koristite alate poput TinyPNG ili CompressJPEG za smanjenje veličine slika bez žrtvovanja kvalitete.

Drugo, koristite caching tehnike. Ove tehnike omogućavaju pohranu statičkih verzija vaše stranice tako da se ne moraju ponovno učitavati svaki put kada posjetitelj dođe. WordPress korisnici mogu isprobati plugine poput W3 Total Cache ili WP Super Cache.

Treće, razmislite o korištenju Content Delivery Network (CDN) koji može pohraniti sadržaj vaše web stranice na različitim serverima diljem svijeta, što omogućava brže učitavanje za korisnike iz različitih dijelova svijeta.

Navigacija – ključ do uspjeva

Jedna od prvih stvari koje korisnici primjećuju kada dođu na vašu web stranicu je navigacija. Ako je navigacija zbunjujuća ili komplicirana, gubite potencijalne kupce. Jasan, jednostavan i intuitivan izbornik može ih navesti do onoga što traže bez frustracija.

Struktura izbornika

Razmislite o strukturi svog izbornika. Ima li jasno definirane kategorije? Je li lako pronaći informacije? Usmjerite se na logičan raspored koji se ističe. Na primjer, umjesto da jednostavno imate kategorije poput “proizvodi 1”, “proizvodi 2”, razmislite o konkretnijim nazivima poput “sportska oprema” ili “modni dodaci”.

Treba li im nekoliko klikova da dođu do onoga što traže? Često se spominje pravilo tri klika – korisnici bi trebali moći pronaći što žele u tri klika ili manje. Ako to nije slučaj, razmislite o preustroju izbornika.

Optimizacija za mobilne uređaje

S obzirom na trenutne trendove korištenja, mobilne verzije web stranica postale su gotovo obavezne. Statistike pokazuju da više od polovice online kupovina dolazi s mobilnih uređaja. Ako vaša stranica nije optimizirana za mobilne uređaje, rizikujete gubitak ogromnog broja potencijalnih kupaca.

Responzivni dizajn

Osigurajte da vaša web stranica koristi responzivni dizajn. To znači da se automatski prilagođava različitim veličinama ekrana, bilo da se radi o pametnom telefonu ili tabletu. Testirajte izgled i funkcionalnosti vaše stranice na različitim uređajima kako biste osigurali da je sve ispravno.

Ponekad se čini kao da neka web stranica ima više verzija, gdje su korisnici na mobilnim uređajima prisiljeni zoomirati ili pomjerati lijevo-desno da vide cjelokupni sadržaj. Ovakvo iskustvo frustrira korisnike, koji će se vjerojatno okrenuti konkurentnim stranicama koje nude bolje mobilno iskustvo.

Jednostavnost procesa kupovine

Jedna od najvažnijih stvari koja može utjecati na vašu prodaju je proces kupovine. Ako je kupnja komplicirana ili traje predugo, mnogi će odustati. Jednostavan i brz proces plaćanja može značajno povećati konverzije.

Minimiziranje koraka do plaćanja

Idealno bi bilo da korisnici mogu završiti svoju kupovinu u nekoliko jednostavnih koraka. Ponekad se preporučuje ‘gost kupovina’ koja omogućava korisnicima da kupe bez potrebe za stvaranjem korisničkog računa. Ako i dalje želite da se registriraju, razmislite o incentivima poput popusta ili besplatne dostave.

Osim toga, pobrinite se da jasno istaknete sve troškove dostave i poreze još prije nego što korisnik dođe do pregleda narudžbe. Transparentnost je ključ. Nitko ne voli iznenađenja kad su u pitanju cijene.

Izrada kvalitetnog sadržaja

Naša priča ne bi bila potpuna bez spomena sadržaja. Kvalitetan i relevantan sadržaj može privući korisnike, povećati vaš SEO rang te potaknuti prodaju.

Blog kao alat

Razvijanje korporativnog bloga na vašoj web stranici je izvrstan način za privlačenje posjetitelja. Dijelite savjete, preporuke i istaknite svoje proizvode na informativan način. Kroz kvalitetan sadržaj možete izgraditi povjerenje kod kupaca i povećati svoju stručnost u određenoj niši.

Primjerice, ako prodajete sportske tenisice, pišite o zdravlju, fitnesu ili recenzijama proizvoda. Na taj način korisnici prepoznaju vašu stranicu kao izvor informacija, što povećava vjerovatnost da će kupiti ono što nudite.

Uključivanje poziva na akciju

Unutar sadržaja, ne zaboravite uključiti pozive na akciju. Bilo da je to gumb za kupnju, link do nove kolekcije ili prijavljivanje na newsletter, jasno komunicirajte sljedeće korake koje želite da korisnici poduzmu.

Korištenjem ovih strategija možete promijeniti svoju web stranicu u alat koji vas ne samo da će dovesti do više posjetitelja, već će potaknuti povećanje prodaje. S implementacijom ovih jednostavnih, ali učinkovitih promjena, vaša web stranica može postati mnogo više od obične platforme – ona može postati moćan prodajni alat. Sve u svemu, korisničko iskustvo je ključ i ulaganje u njega bit će vam dugoročno korisno.

Objavljeno dana

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)